Skip to main content

Forex Handelsstrategi 10 Kärnor Per Dag


Forex trading strategi 15 10 pips per Day. Submitted av Användaren den 13 april 2009 - 13 50.Sänds av Steve. AM NYTT PÅ DENNA WEBBPLATS OCH BESLUTAR ATT POST MITT PERSONLIGT SYSTEM. IT HAR GJUTT MIG STEADY PROFIT MEN NÅGON SOM ÄR LAT På marknaden kan jag inte göra någonting, och det är därför jag kan få hjälp med det. Det här systemet kommer inte att innehålla några indikatorer. ALLMÄNT. EFTER DET ÖPPNA AV EN NY CANDLE STICK FÖR EN NEW DAY. I PLACE KÖP STOPP 30PIPS ADDED TO THE OPEN PRICE. PLACE SÄLJ STOPP 30PIPS MINUS FRÅN OPEN PRIS. STOPPSTOPP 50 PIPS. PLEASE KONTROLLERA HISTORIEN PÅ DEN DAGLIGA KARTEN HÄR OCH UNDERSÖKAN VAD ÄR TALKAR OM, JAG FINNS DETTA SYSTEM OCH ATT ANVÄNDA DET PERSONLIGT OCH HAR BENATS GÖR 10 PIPS OCH MER VARJE DAG. SÄKERHETSÅTGÄRD I DENNA SYSTEM. Om du inte kommer att handla tidigt i tid, kommer du att missa möjligheten där jag behöver hjälp från medlemmarna i det här forumet för att skapa och ea för mig baserat på det här systemet. VÄNLIGEN JAG VERKLIGT BEHÖVER DIN HJÄLP, HJÄLP HJÄLP ME. FOR MER CONTACT. I DON T MI ND OM EVERY ONE WILL DEMO HANDLE MED MIG PÅ DETTA SYSTEM OCH OSS POST RESULTAT. Hur 10 Pips a Day Forex-strategi kan blåsa ditt handelskonto. Det finns mycket prat i Forex-världen och har varit en tid, Om 10 pips en dagsstrategi Det är en strategi som hävdar att du blir rik snabbt genom att samla bara 10 pips varje dag. Jag mår här för att berätta att det inte bara kommer att göra dig rik, det kommer sannolikt att blåsa ditt handelskonto om Du ger det tillräckligt med tid. Ljuset i strategin är uppfattningen att att göra 10 pips per dag kan ackumuleras till stora förmögenheter på en relativt kort tid. Eftersom de som främjar strategin kommer att berätta för dig, det är enkelt att göra detta belopp Varje dag. Men 10 pips om dagen ska vara enkla, rätt. I teorin, ja Men som vi alla vet blir konsekvent lönsamma i Forex världens teoretiska strävan, så är det praktiskt. I den här artikeln går vi igen Att ta en titt på det kontroversiella ämnet för att göra bara 10 pipsannons Ay och varför det inte fungerar Som ett resultat kommer du att lära dig ett sätt att ställa resultatmål som står för vinster samt risken för att göra de vinsterna. Men först låt oss diskutera den här 10 pipsen dagstrategin i större detalj . Vad är 10 Pips a Day Forex Strategy. Tanken bakom strategin är att sikta på snabba vinster varje dag. Som namnet antyder är målet att göra en vinst på 10 pips varje dag. Det låter enkelt nog och i teorin Det borde vara Men det är inte en ny vinst på Forex-marknaden, men det är inte teoretiskt. De flesta strategierna där ute, som syftar till ett litet antal pips varje dag, bär också en stor stoppförlust med dem åtminstone stor i jämförelse med den nominella vinstpotentialen från Varje inställning Denna strategi är inget undantag. Detta är väldigt annorlunda än vad vi gör där vi strävar efter en riktig risk för att belöna förhållandet på minst 1 2 De flesta strategier som syftar till 10 pips om dagen använder 90 pipstoppsförluster eller Större jag har även sett några så stora som 180 pips för att uppnå bara 10 pips av Vinst. I huvudsak använder de det fullständiga motsatta tillvägagångssättet att riskera att belöna som vi gör här vid daglig prissatsning. De tar stor risk för lite belöning i utbyte mot en hög win-sats. Och där ligger problemet. Attraktionen är många. Idén om strategier som denna för att de producerar snabba vinster och lovar höga vinstpriser Som vi alla vet känns det bra att vinna Tänk på hur du kände efter din senaste vinnande handel Eller ännu bättre, en serie vinnande affärer. Mycket bra, gör inte T det Och varför borde det inte. Det är inget fel att känna sig bra efter en vinnande handel. Du sätter i arbetet för att hitta en bra inställning som resulterade i vinst. Så det är inget fel med en liten klapp på ryggen för ett bra jobb Gjort. Men det finns något som är fel när du väljer en strategi, helt enkelt för att det inducerar en vinnande känsla oftare än inte eller åtminstone det är meningen med strategin. Du ser att bli en framgångsrik Forex-näringsidkare, inte om att vinna, det handlar om att Bli konsekvent prof Itable Det är en stor skillnad mellan de två. Det är inte om att må bra när du vinner oftare än att känna dig dålig när du förlorar. Det är inte om känslor, period. När du väljer en handelsstrategi baserad på vinstfrekvens, låter du ditt ego Gör beslutsfattandet för dig Ditt ego vill ha en strategi som kommer att ge dig den trevliga vinnande känslan. Den logiska sidan av din hjärna vill ha en handelsstrategi som kommer att öka ditt handelskonto. Det är också den logiska sidan av din hjärna som vet Det tar mycket tid och övning för att bli konsekvent lönsam. Din ego vill ha vinsten nu och bryr sig inte om hur mycket du måste riskera för att få det. Katastrofen. Innan vi pratar om varför de 10 pipparna är en dagstrategi är katastrofal Jag vill förtydliga två saker. Jag mår inte att diskreditera alla scalping-strategier. Jag är säker på att vissa jobbar. Vad jag diskrediterar är tanken att du kan sikta på ett visst antal pips varje dag, vecka eller månad och bli rik snabbt, som Många som främjar dessa strategier hävdar. Det är inget speciellt om 10 pips eller 1 dag som jag ogillar att jag är mot att rikta in några pips inom en viss tidsperiod mer på det senare, så använder jag bara 10 pips per dagsstrategi som ett exempel. Nu får vi få In i varför en strategi som denna är farlig. Unfavorable Risk for Reward Ratio. Basen för en strategi som 10 pips per dag strategi är en hög win-sats. Detta innebär att riskera en stor mängd pips för en relativt liten gain. Let s använda 10 pip tar vinst, 90 pip stopp förlust strategi som ett exempel. För att bryta jämnt med denna strategi, skulle du behöva vinna 90 av tiden Det betyder att 100 av dem skulle behöva 90 av dem för att göra vinst. Det är en orealistiskt hög win-sats för någon Forex trading strategi Och det är bara att bryta jämnt Om du verkligen vill tjäna konsekvent skulle du behöva vinna mer än 90 av tiden. Tänk på det här sättet Du har två på varandra följande vinnande veckor, Gör ditt mål om 10 pips varje dag Så i tio dagar av tradin G, du har gjort 100 pips I slutet av de tio dagarna känner du dig ostoppbar. På elfte dagen träffas katastrofstopp. Din stoppförlust träffas för en 90 pip-förlust. Efter elva dagar av handel har du 10 pips av vinst Demoralized och Frustrerad, satte du dig på jakt efter en ny strategi som kommer att göra dig miljoner. Det här är den onda cykeln som flesta Forex-handlare bor i, och det är därför att använda en ogynnsam risk för att belöna förhållandet kan vara farligt för din karriär som en Forex Trader. Den ogynnsamma risken att belöna förhållandet ger oss till nästa anledning varför 10 pips per dagstrategi är farliga orealistiska förväntningar. En handelsstrategi som använder ett fast antal pips inom en viss tidsperiod som ett mål är en katastrof som väntar på att Hända Du kan citera mig på det. Marknaden går på eget schema Varje vecka är unik, precis som varje dag, timme och minut är unik. Ett valutapar vann inte att ge dig exakt samma typ av rörelse från dag till dag eller vecka till Vecka. Så varför förvänta sig samma mängd pro Passar varje dag Det är inte meningsfullt. Marknaden är inte på ditt schema För att bli en konsekvent lönsam Forex-handlare måste du lära dig att ta vad marknaden ger dig. Det kan innebära att du inte handlar för en dag eller till och med en vecka. Att säga att en marknad kommer att röra sig på ett sätt som kommer att producera 10 pips av vinst varje dag är helt orealistiskt. Lösningen. Trots prishandel är min föredragna handelsmetod och har varit i många år, jag m inte Kommer att pitcha det som lösningen I stället ska jag visa dig hur du ställer prestationsmål som både kan uppnås och även medföra risker. Det kan användas för någon handelsstrategi där ute. För att kunna göra detta måste du använda Två mätvärden för att spåra din prestation Den första metriska ska vara din procentuella vinst Det här är det belopp du syftar till varje månad. Jag rekommenderar att du startar någonstans mellan fem och tio procent vinst per månad. Det här är en realistisk förväntan och har verkligt värde. Du vet exakt Hur mycket fem till tio procent vinst per månad skulle vara lika utifrån din kontostorlek Om du helt enkelt strävar efter 400 pips per månad, till exempel vem vet hur mycket varje pip är värt det kan vara 1 eller 10 med hjälp av en procentuell vinst du är Upprättande av ett prestationsmål med verkligt värde. Den andra metriska måste räkna med risken. Trots allt är fem till tio procent vinst stor, men om du riskerar tjugo procent för att komma dit är det inte så bra. För denna mätning går du igen Att använda en R-multipel Vad är det, du frågar dig Enkelt ta ditt vinstmål i pips och dela det med din stoppförlust i pips Exempelvis skulle ett 300 pip-mål med 100 pipstopp förlust vara 3R. Därför är målet för din Andra metriska skulle vara att upprätthålla en genomsnittlig 2R minimum för månaden Detta tvingar dig att leta efter gynnsamma handelsuppställningar där den potentiella belöningen är minst dubbelt så stor risk. Där har du det I stället för att sikta på ett godtyckligt antal pips per månad, Sikta på fem till tio procent per månad medan ma Uppnå en genomsnittlig 2R minimum Du har nu ett mål som kommer att producera vinster samtidigt som man tar hänsyn till risken för att göra dessa vinster. Det är vad som krävs för att bli en konsekvent lönsam Forex-handlare. I slutet av dagen är strategier som 10 pips per dag Forex-strategi är inte problemet Åtminstone inte roten till problemet. Problemet är att vinster från Forex-marknaden kan sättas på ett bestämt schema Oavsett om det är 10 pips, 20 pips eller 30 pips per dag Marknaden bryr sig inte om och det kommer inte att gå på ett sätt som kommer att producera sådana vinster för dig varje dag. Det andra problemet riskerar nio gånger den potentiella belöningen Att bli konsekvent lönsam handlar om att sätta dig i gynnsamma positioner att göra Pengar En handel setup där en förlust är nio gånger större än den potentiella belöningen är motsatsen till gynnsamma. Du kan säga detta är bara min åsikt Och du skulle vara korrekt Men när var sista gången du hörde en professionell Forex näringsidkare säger att de var Gjort För dagen eftersom de slog deras 10 pip mål. Du tror att George Soros eller Bill Lipschutz handlar Forex på detta sätt. Naturligtvis inte faktiskt här är ett citat från Bill Lipschutz själv. För de långsiktiga affärer, speciellt när flera ben alternativ Strukturer är inblandade och vissa kapital kan behöva vara anställda, jag letar efter en vinst till förlust förhållande på minst fem till en. Denna artikel var inte skrivet för att insinuera att det enda sättet att tjäna på Forex marknaden är med hjälp av ett 2R minimum På varje handel Eller att prisåtgärder är den enda genomförbara handelsstrategin Som vi alla vet är det helt enkelt inte sant. Den här artikeln visar emellertid att tanken att riskera 90 pips för att göra 10 och förväntar sig att marknaden ska ge dig dem 10 pips i vinst mer än 90 av tiden är orealistiskt Vågar jag säga omöjligt. Har du försökt något som liknar 10 pips per dag Forex strategi Tror du att inställningen att ställa prestandemål som diskuteras i denna artikel kommer att vara till hjälp i din handel. Dela din Erfarenhet eller fråga en fråga i kommentarfältet nedan. För några år sedan, när jag först skrev Strategi 10, hade jag ingen aning om att det skulle vara lika populärt som det har blivit nedladdat över 100 000 gånger. Jag hade ingen aning om att jag verkligen hade Inte varit så tydligt som jag behövde vara Så det är dags att släppa en uppdaterad version av ebooken Jag hoppas att du tycker att det är bra. Läs vidare. En vandrare, medan han jagades, slutade att sätta på löparskor. Ur hans vandringskängor såg hans följeslagare på honom i skräck och utropade, dude, vad är det? Du kommer aldrig att köra bort björnen om du slutar nu. Självklart säger den andra vandraren, jag behöver inte gå ut över björnen Jag måste bara gå ifrån dig. Valutahandel kan vara som att springa bort från björnen. Trading forex erbjuder mer möjlighet till snabb ekonomisk framgång och ekonomisk ruin än nästan någon annan marknad. Den rikrika publiken har alltid dragits till den. Denna publik innehåller spekulanter, Handlar nybörjare, mig för 6 år sedan, pensionärer och Yrkesverksamma som letar efter ett sätt att gå ut ur skulden, öka spänningen i sina liv eller helt enkelt bli riktigt riktigt snabbt. Upp till nu kan denna grupp också ha med dig. Från nu av tar du pengar bort från dessa människor. Dessa är de människor som kommer att ätas av björnen. Du behöver inte utrota björnen hela marknaden. Det är faktiskt det omöjligt. Du kan inte slå hela marknaden. Men du kan handla defensivt och därmed placera dig själv för vinst Konsekvent. Det finns fyra grupper i valutahandling. Det finns nybörjarehandlare grönarna, de som försöker löpa ut björnen och förlora varje gång. Vi börjar alla här. Vi förlorar alla pengar här. Några av oss förlorar hela vår första handelspost. Förutom nybörjarehandlarna finns det tre andra nivåer av deltagande återförsäljarna de institutionella handlarena och de avancerade detaljhandeln. I all din handel är återförsäljarna de mest kraftfulla och de gör marknaden, fastställer priser och sätter ihop erbjudanden Även om institutionella handlare flyttar mer pengar än återförsäljare är det fortfarande så att din återförsäljare antingen accepterar eller avvisar dina beställningar varje gång du handlar. De institutionella handlarna arbetar i banker, trådföretag eller myndigheter De handlar stora summor pengar på en Tid och storleken på deras affärer ger dem enorm kraft Inte supermakter, men mycket nära Några av dessa handlare flyttar 1 miljard i valuta eller mer varje timme Några handlar miljarder dollar varje minut. Nästan finns det de avancerade detaljhandeln Denna grupp består av människor från hela världen, som sitter i mindre värdepappersföretag, kontor eller ens hem. Till sist vill du vara en del av denna grupp. I vissa fall är de avancerade handlarna den smartaste grupphandeln för handel än Någon annan grupp Eftersom de inte flyttar mycket pengar på varje handel, har de inte lika mycket makt som de institutionella aktörerna. Eftersom deras affärer är mäklare av återförsäljarna, kommer de aldrig att ha absol Ute prisinställande makt Men eftersom det finns så många nybörjare handlare har de avancerade handlare massor av människor som de kan mata till hungriga björnar. Ditt mål som en valutahandlare är att aggressivt ta ut pengar ur nybörjarnas handlarnas fickor. Det är inte synd att någon kommer att ta dina pengar på vägen, och det kommer att lära dig, mycket snabbt, lektioner som bara kan läras genom misslyckande. Så, varje gång du tar pengar från en nybörjare, kom bara ihåg Du lär dig honom en värdefull lektion Efter ett tag kan du även njuta av att titta på din vandrande följeslagare som ätas av björnen. Du kanske inte tycker om det. Men du kommer att förtjäna varje pip du tjänar. Gör dig redo att sätta på dina lövskor. Kort svar är ja Om du handlar 1 000 000 valuta, skulle varje rörelse vara lika med 100 Så om du köpte på 1 1445 och sålt på 1 1545, skulle du göra 100 x 100 eller 10 000 Nu vet jag inte om dig, Men jag kunde tro att de flesta kunde leva av så mycket pengar . Det säger dock inte att du kan göra 10 000 per dag Det är självklart möjligt, men det finns många faktorer som gör det väldigt svårt. Tänk på frågorna nedan för att du kanske frågar dig själv innan du handlar. När ska jag komma in i en Trade. Where ska jag placera min stop loss. What händer om något går fel. Ännu viktigare kan du hantera känslor av Forex trading Att förstå känslorna av handel är svårare än att behärska de tekniska färdigheterna Du kommer snart att få reda på vad det Means. Most handelsmän försöker göra en zillion dollar på varje handel. De är giriga Detta leder dem att stanna i en bra handel för länge, hoppas att få mer pengar ut ur det Detta kan leda till katastrof handeln kan röra sig mot dem och de Bli krämad Det här händer hela tiden och det händer fortfarande med mig från tid till annan Det är det enskilt största hotet i handel Men du kan redan förstå varför det är sant sant Men hur överbryggar du girighet när handel kommer vi att få det i Ett ögonblick REVENGE Det här är den andra stora. En hel del handlare spolar några pips ner i toaletten och vill sedan slå tillbaka. Så de dubblar sin sista order och går förbi. Det är sånt, men det är som att nå ner i din toalett. Det är brutto Och Det gör dig inte rikare. Impulsen att hämnas är naturlig och jag hanterar fortfarande den här känslan ofta Vi gör allt Det går inte bort när som helst snart. Inte underskatta denna känsla Många handlare har inte bara nått toaletten av Hämnd men har dök in i den första gången. Kom ihåg att marknaden inte är din vän Marknaden är så mycket kraftfullare än du är. Du kan inte komma tillbaka på marknaden. Skräck när du är arg eller hämnd kommer att vara en total katastrof. Om du tar en Stor förlust, sluta sedan, ta ett djupt andetag och prata med en mentor eller din spegel eller ditt favoritfyllda djur. Läs om diagrammen Ta en paus Tugga på tån om du måste. Även om du tror att du ser den bästa möjligheten I världen efter att du blastad, se till att du tar ett långt djupt andetag Och paus innan du gör någonting. Det är så enkelt som det här När jag är daghandel, försöker jag inte göra massor av pengar på varje handel, och jag försöker aldrig hämnas. Istället ställer jag upp bra affärer, det Har mycket potential och så skjuter jag till 10 pips som ett första mål. Bara 10 pips Det är det jag slipper jag förlora mycket pengar. Jag försöker bara att få 10 pips först och om det är allt jag får , Då är jag ute för dagen Vi ska prata om hur jag försöker för mer än 10 pips på ett ögonblick. För nu, anser att det är lätt att få 10 pips och om det är allt du kan få är det okej Att gå ut När du vet att du kan vända 10 000 till 130 000 på ett år på 10 pips om dagen är det inte längre viktigt att slå tillbaka på marknaden eller bli girig på en handelsdag. Och du kan lära dig att bli 10 000 Till 130 000 på ett år på bara 10 pips om dagen lovar jag inte att du kan göra det jag säger att det är möjligt och jag har lärt handlare som har gjort det. Om du började med 10 000 den 1 januari St, och tjänade 10 pips per dag och handlas endast 17 dagar i månaden, då skulle du avsluta året 2000 pips UP och med cirka 130 000. Varför är det här innovativa, annorlunda eller revolutionerande Eftersom du inte bara tar Pengar från nybörjare med denna strategi kommer du att ta pengar från andra avancerade handlare Avancerade handlare vill ha stora pengar De spenderade inte år att lära sig att handla så att de kunde göra 100 per dag De vill ha stora, stora avkastningar. De går för 40, 50, 100 pips åtminstone Jimmy Young, en fulländad valutahandel och en min vän, handlar bara ett par gånger per månad och går för 100 pips eller mer varje gång jag också lär mig och tar dessa typer av affärer men det är bara Ett sätt att närma sig marknaden och det är inte lätt. Avancerade näringsidkare är konservativa med sitt handelskapital eftersom marknaden kan ta stora svängningar mot dem när de väntar på 100 pips. Några avancerade handlare kommer att tro att du är nycklar för att komma ut ur en Handla med 10 pips Vad händer om det g Oes till 100 pips eller 200 Won t Jag är upprörd att jag missade. Inte alls Du bör hitta sätt att handla så att din genomsnittliga vinst är större än 10 pips och åtminstone samma storlek som din genomsnittliga förlust eller bättre Men jag Jag är aldrig missnöjd med 10 pips på någon given handel. Låt mig upprepa det. Jag är aldrig missnöjd med 10 pips av vinst. Säg att jag hittar ett bra tillfälle att gå till 10 pips på en handel jag skickar en marknadsorder till Köp EUR USD på 1 2900 Jag satte ett stopp på 1 2880 20 pips och jag anger inte en gränsorder. Jag är nu länge för att jag köpte EUR USD till 1 2900. När priset som jag kan sälja når 1 2910 Jag har tjänat 10 pips Jag kan antingen avsluta handeln med min vinst eller stanna kvar i handeln längre Här är hur jag stannar i handeln. Jag flyttar mitt stopp för att bryta mig om mitt första stopp var 20 pips eller på denna handel , Vid 1 2880, då kan jag flytta mitt stopp till 1 2900 Det betyder att om priset faller tillbaka till 1 2900 stänger min handel automatiskt och jag har förlorat inget jag har fått ingenting jag hav E handlas defensivt. Men om handeln går till 1 2920 och 1 2930, och därutöver, är jag beredd att få mer pengar jag kan förlora ingenting jag är i 100 riskfri handel Nu kan jag låta min vinst springa och jag don t Måste oroa sig för någonting. Många handlare frågar mig varför jag skulle göra något sådant Varför skulle jag acceptera en paus, även handel Mitt svar är en fråga Av 10 branscher, skulle du acceptera 5 avbrutna evenemang, 2 förlorare på 20 pips och 2 vinnare av 50 var och en, det skulle jag göra det, och det är vad jag vill att du ska göra, åtminstone i början av din handel. Du måste klippa dina förluster kort. Få ut av förlorarna snabbt. Se till att du stannar i vinnarna Längre. Hur vet du när du bara kommer ut med 10 pips säger jag, gå ut med 10 pips när du vill Det är ok att bara ta 10 pips. How kan du tjäna pengar om din stoppförlust är vid 20 eller 30 pips Och din vinst är bara 10 pips Du kommer inte att ta 10 pips varje gång Det här kommer inte att vara din enda handelsstrategi Detta är en del av din tradi Ng verktygslåda Kom ihåg att du ska flytta ditt stopp för att bryta ibland ibland och gå för mer än bara 10 pips. That sagt, jag har lärt handlare som har lärt sig att handla för 10 pips av vinst mer än 90 av tiden De har gjort Mycket pengar går för små vinster. Om du tjänade 10 pips varje dag under de närmaste 12 månaderna, och du startade nästa år med över 100 000 i din handelsavgift, skulle du göra mellan 10 000 och 17 000 per månadshandel beroende på din risk Tolerans Kan du göra det här Absolut. Kan du göra det idag Kanske kanske du inte måste ägna dig 100 för att lära dig att handla intelligent.1 Köp och sälj på utbrott av stöd och motstånd Eller sälja när en valutapar träffar motstånd och köper När den träffar stöder jag det här i 1 på 1 träning och det här är min stora handelsstrategi.2 Sluta försöka göra 8 miljoner på varje handel.3 Håll alltid en stoppförlust på plats. Följ alltid dina stoppförluster. 4 Mål 10 Pips varje gång du handlar.5 Du kan ställa in yo Du slutar att bryta med 10 pips vinst och gå sedan till mer.6 Det finns ingen sminkstrategi Om jag tar en förlust, så försöker jag bara sluta med en 10 pip vinst för dagen Om jag inte kan få Det då försöker jag inte tjäna 20 nästa dag eller vad jag kan fortsätta försöka med de 10 pipsna, så länge jag inte har tappat mer än 5 av min huvudstad.7 Tiden kan jag handla i ett visst antal timmar per Dag, vilket innebär att jag kan ha handelsplattformarna öppna och sitta på min dator för högst, säg 5 timmar om dagen Om jag inte kan tjäna mina 10 pips under den tiden, så kan jag ställa mina stopp och begränsa och gå bort, Men jag kan inte aktivt titta på marknaden längre.8 Du måste ha en daglig rutin Mer om det nedan.9 Du behöver inte handla varje dag.10 Klipp dina förluster så tidigt som möjligt och rida dina vinster så länge du kan Stopp bör aldrig vara mindre än 15 pips som är för snäva för ett första stopp men gränserna är bra, gränslösa. Strategi 10 Daglig rutin. Här är det dagliga rutin som jag har använt i strategin 10 sy Stam Några av de mest framgångsrika månaderna av min karriär hände mig när jag följde den här planen. Klockan klockan 03:00 Eastern Standard Time när marknaden är mest aktiv. Kontrollera diagrammen. Följ följande frågor.1 Var gick USD till 17:00 EST Igår mot majors.2 Vilken inverkan kommer dagens ekonomiska rapporter om någon på valutamarknaden.3 Är vi på alla tider höga eller låga på något valutapar.4 Vilket par kommer jag att fokusera på idag. 5 Var är de viktigaste områdena av stöd och motstånd på detta par.6 Vad är några bra breakout-inlägg Några bra inlägg när ett par misslyckas med att bryta ut. Följa denna uppsättning frågor garanterar inte att du kommer att tjäna 10 pips varje handel Men det hjälper dig säkert Den viktigaste frågan du kan fråga är Vad är den stora trenden i valutaparet som jag tittar på Om du handlar med trenden är du mer sannolikt att kunna hitta 10 pip trading opportunities. Rob Booker Är en aktiv proprietär näringsidkare, penningchef och fo Rex utbildare Mr Booker har utbildat hundratals valutahandlare runt om i världen och hjälpt dem att utveckla egna handelssystem. Men viktigare är att Rob fokuserar på att hjälpa handlare att hantera de psykiska, psykologiska och disciplinära frågorna i samband med handel. Du kan också gilla. Denna uppgifter är strikt skyddade, säkra och aldrig säljs eller delas Vi hatar spam så mycket som du gör Mer information om vår integritetspolicy. Free Forex Strategies 2017 All Rights Reserved. Risk Disclosure Trading Forex på margin har en hög risknivå, Och kanske inte är lämplig för alla investerare Den höga hävstångsgraden kan fungera både mot dig och för dig Innan du bestämmer dig för att investera i utländsk valuta bör du noga överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan Behålla en förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora. Du borde vara medveten om alla r Isks som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker.

Comments

Popular posts from this blog

Binary Optioner Proffs Och Cons

Binära alternativ Pro s Cons. Binary Alternativ Fördelar och nackdelar Bra dåligt med binärer. Trycker för att bestämma om du vill handla binära alternativ prova spridning vadslagning eller göra en mer traditionell typ av handel i aktier, valutor, råvaror eller index. Slutligen den bästa typen Av handel är den typ som passar din handels personlighet, men här är några binära alternativ fördelar och nackdelar för att hjälpa dig att göra ditt val. Binära alternativ fördelar fördelar med handel alternativ. Små budget kan fortfarande handel Du kan handla utan en stor bankrulle Detta är olikt Många börsmäklare och valutakonton som kräver några stora att komma igång Med binära alternativ kan du öppna konton med de flesta webbplatser för några hundra dollar Det här är perfekt för många handlare som handlar på sidan och inte vill investera mycket Vi Gillar att säga att de flesta handlare bör börja med en insättning på minst 500 om möjligt. Detta gör det möjligt att utnyttja bättre binär penning

Forex Piyasasd ± Yorumlar

Binärt alternativ system binär zonegran 100mg kapslar. Binärt alternativ system binär zonegran 100mg kapslar.000 seratus dua capsuled ribu dollar dari total modal awal hanya sebesar 10 Men när citatet av den underliggande tillgången avvisas av den angivna nivån är det säkert att handla. Drivs av Magnolia Zonegrzn Enkel öppen källkods innehållshantering De bästa affärsmöjligheterna Franchiseindia är världens 1 franchisewebbplats och en Entreprenörs dagdos jag menar, titta på diagrammet Strategin består av binära alternativ är una moneta i foorex espansione che negli ultimi mesi ha richiamato Jag försöker att skicka online-spreads online Spreads covert miljonär liga fx robotar hackforex ru. This håller dina rikedomar utan att låta dig transporteras bort. Exempel på häftvävning med garn och ponnyspärlor har daterats till 1740. Fria sekunder handlar, men vissa sökte leder asien Högre I stället för att få en fullblåst version av våra binära optionsystem binära zonegran 100 mg kapslar får du

Binary Optioner Handelssignaler Och Australien Post

Den binära alternativguru - Recensioner av binära alternativ signaler mäklare robotar - Din och min. Binär alternativ nyckel Frågor enkla svar. Vad är binär alternativ handel Erfaren människor säger alltid att du inte sätter alla dina ägg i en korg Så när det gäller att göra En investering borde vi hålla alla vägar öppna och inte bara hålla fast vid de vanliga investeringsalternativen. Binära alternativ är ett enkelt sätt att investera dina pengar och tjäna bra avkastning Men du borde vara mycket försiktig Det finns många bedrägerier där ute. Vad är binära alternativ. Ett binärt alternativ är en typ av ekonomisk satsning med antingen en viss avkastning eller ingenting alls. Det beror på om alternativet löper ut i pengarna eller ur pengarna. Således kallas det binärt. Det finns många termer som En investerare behöver veta om han planerar att investera i binära alternativ Vad är det i pengarna, vad är det enda alternativet med ett tryck, vilket är högt låg osv. Se exempel och titta på en